Nog 3 weken!! - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Anouska Wisse - WaarBenJij.nu Nog 3 weken!! - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Anouska Wisse - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!!

Blijf op de hoogte en volg Anouska

11 December 2015 | Madagascar, Toamasina

Op 1januari ben ik terug weg om vrijwilligerswerk te gaan doen op de Africa Mercy.
Ik zal mijn best doen om ook deze maal een blog bij te houden van mijn avonturen daar :)

• 11 December 2015 - 08:14

Luc Dekesel:

dag anouska, ik ben echt, echt, zeer, zeer fier op u

je bent een superhero

ik begin zelfs te peinzen dat je in africa een lover hebt zitten, zijn naam is afm geloof ik, hij is zwart, of zweed

ik zal naar jullie briloft komen

intussen ben ik sedert 16/11 in kliniek eerst in paphos, cyprus daarna in olv aalst om te vechten tegen guillain barré syndroom - hopelijk komt alles asap in orde oa dankzij 5 dagen immunoglobulines (kostprijs 10.000 €, gelukkig betaald door mutualiteit waar we gans ons leven voor betaalden via verplichte verzekering; je zal het maar in africa krijgen, als je geboren bent in een hutje zonder vloer, noch electriciteit, dan ben je voor de rest van je leven verlamd; hopelijk komt dan een ngo zoals mercy ships en een engelbewaarder zoals anouska om je te helpen te recupereren wat nog te redden valt - anouska, jij bent die engelbawaarder, je bent een engel (zonder b, want dat ben je tegelijk ook) - a big hug

• 02 Januari 2016 - 19:17

Mariane Plaetinck :

Zo trots als we zijn op ons dochter je zal dat weer bere doen

• 02 Januari 2016 - 21:02

Sien:

Ik volg je op de voet! Heel veel succes!!
    Kus

Sien

• 11 Januari 2016 - 13:06

Tante Spook:

Ela dr zit ier eentje ol spanning op je verhalen te wachten dikke knufs