Nog 3 weken!! - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Anouska Wisse - WaarBenJij.nu Nog 3 weken!! - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Anouska Wisse - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken!!

Blijf op de hoogte en volg Anouska

11 December 2015 | Madagascar, Toamasina

Op 1januari ben ik terug weg om vrijwilligerswerk te gaan doen op de Africa Mercy.
Ik zal mijn best doen om ook deze maal een blog bij te houden van mijn avonturen daar :)

  • 11 December 2015 - 08:14

    Luc Dekesel:

    dag anouska, ik ben echt, echt, zeer, zeer fier op u

    je bent een superhero

    ik begin zelfs te peinzen dat je in africa een lover hebt zitten, zijn naam is afm geloof ik, hij is zwart, of zweed

    ik zal naar jullie briloft komen

    intussen ben ik sedert 16/11 in kliniek eerst in paphos, cyprus daarna in olv aalst om te vechten tegen guillain barré syndroom - hopelijk komt alles asap in orde oa dankzij 5 dagen immunoglobulines (kostprijs 10.000 €, gelukkig betaald door mutualiteit waar we gans ons leven voor betaalden via verplichte verzekering; je zal het maar in africa krijgen, als je geboren bent in een hutje zonder vloer, noch electriciteit, dan ben je voor de rest van je leven verlamd; hopelijk komt dan een ngo zoals mercy ships en een engelbewaarder zoals anouska om je te helpen te recupereren wat nog te redden valt - anouska, jij bent die engelbawaarder, je bent een engel (zonder b, want dat ben je tegelijk ook) - a big hug

  • 02 Januari 2016 - 19:17

    Mariane Plaetinck :

    Zo trots als we zijn op ons dochter je zal dat weer bere doen

  • 02 Januari 2016 - 21:02

    Sien:

    Ik volg je op de voet! Heel veel succes!!
    Kus

    Sien

  • 11 Januari 2016 - 13:06

    Tante Spook:

    Ela dr zit ier eentje ol spanning op je verhalen te wachten dikke knufs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouska

Actief sinds 12 April 2011
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 58050

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 07 Maart 2016

Mijn 3e maal als vrijwilligster bij mercy ships

03 Maart 2013 - 28 April 2013

Mijn 2e trip als vrijwilligster op Afrika mercy

11 April 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis op de afrika mercy

Landen bezocht: